Omgevingsprogramma Poort aan de Noord

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Alblasserdam;

Besluit

Het omgevingsprogramma Poort aan de Noord vast te stellen

Dit besluit treedt in werking op de dag waarop dit bekend wordt gemaakt.

Algemene informatie

Het betreft een omgevingsprogramma zoals bedoeld in afdeling 3.2. van de Omgevingswet. Het programma bevat een uitwerking van het gebied in de gemeente Alblasserdam ten oosten van de brug over de Noord, bezuiden de A15, ten westen van de afrit van de A15 en benoorden de aldaar gelegen bedrijventerreinen. Dit gebied heeft de naam Poort aan de Noord. Het betreft een eindbeeld richting 2035-2040, inclusief planning, fasering en maatschappelijke uitvoerbaarheid.

Kenmerk: 24.0917.5093.3705

U kunt het programma via verschillende manieren bekijken:

•    ga naar de website officielebekendmakingen.nl en klik op 'Uitgebreid zoeken'. Ga naar 'Aanvullende zoekcriteria' en kies "Gemeente" bij 'Selecteer type organisatie(s)'. Bij 'Selecteer organisatie(s)' kiest u "Alblasserdam". In het veld 'Zoek op trefwoord' vult u de titel van het document in; in dit geval: "Omgevingsprogramma Poort aan de Noord". Naast dit invoerveld staat het veld 'Zoek in'. Kies bij dit veld "Alleen titel". Klik als laatste onderaan dit scherm op de blauwe 'Zoek bekendmakingen' knop;
•    klik in Regels op de kaart op het Omgevingsloket op de groene 'Regels op de kaart' button. Voer het adres in en klik op 'Zoeken'. Naast 'Bekijk:' vinkt u 'Andere documenten' aan. Klik op het programma dat u wilt lezen. Deze wordt aan de rechterzijde van het scherm geopend. Klik op 'Inhoud' om de inhoud te lezen.

Bezwaarclausule

Er staat geen bezwaar of beroep open tegen dit besluit.