Openbare informatiebijeenkomst “Poort aan de Noord”

Op woensdag 19 juni 2024 wordt er door de gemeente Alblasserdam een openbare informatiebijeenkomst gehouden over de gebiedsvisie “Poort aan de Noord”. Dit is het gebied gelegen tussen de A15, de brug over de Noord, de bedrijventerreinen (w.o. het voormalige Nedstaalterrein) en de afrit van de A15.

De gemeenteraad heeft vorig jaar aangegeven voor dit gebied een afgestemde aanpak te willen ontwikkelen. Graag wil het gemeentebestuur de bewoners van Alblasserdam in de gelegenheid stellen om ideeën en op- en aanmerkingen aan te dragen, zodat deze betrokken kunnen worden bij het vervolg. Voor ondernemers en bedrijven in Alblasserdam wordt er een aparte bijeenkomst gehouden.

• Locatie: Het wapen van Alblasserdam, Dam 24
  • Tijd: 19.30 uur. (inloop vanaf 19.15 uur)

Aanmelden is niet verplicht, maar willen we vernemen graag of u komt. U kunt een mail sturen naar projecten@alblasserdam.nl met de tekst: “Ik kom met (1/2/3/4) personen op 19 juni.”