Nieuw veiligheidsplan voor wooncomplex De Hellingen

Afgelopen vrijdag bezocht burgemeester Boersma wooncomplex De Hellingen. De leden van de VvE hebben de afgelopen tijd gewerkt aan een nieuw veiligheidsplan voor het gebouw met ruim 200 woningen. Bij het rondsturen van het veiligheidsplan naar alle inwoners, wilden zij graag een veiligheidskaart Alblasserdam toevoegen. Zij zochten daarom contact met de gemeente. Burgemeester Boersma ging langs om een set kaarten te overhandigen en kreeg een rondleiding door het complex.

Burgemeester Boersma: “Ik ben erg blij met dit soort initiatieven. Veiligheid moet altijd voorop staan. Een goed veiligheidsplan waarbij verschillende (nood)situaties in beeld zijn gebracht, is heel belangrijk en kan veel leed voorkomen. Dat het bestuur daar ook graag een veiligheidskaart aan toevoegt, juich ik alleen maar toe.”

Veiligheidskaart Alblasserdam

Wie belt u bij gevaar? Bij een storing? Of bij wateroverlast? Het is belangrijk om noodnummers altijd bij de hand te hebben. Daarom hebben we afgelopen zomer een veiligheidskaart voor Alblasserdam gemaakt. Inwoners ontvingen deze destijds bij Het Kontakt/de Klaroen.

Gratis afhalen

Kunt u uw veiligheidskaart niet meer vinden of wilt u er een extra? U kunt ze nog steeds gratis afhalen op het gemeentehuis De Rederij, Cortgene 2, Alblasserdam.

Burgemeester Boersma overhandigt Veiligheidskaart aan vve-lid van wooncomplex De Hellingen Veiligheidskaart