Uitnodiging nieuwjaarsreceptie 2024

Het gemeentebestuur van Alblasserdam nodigt u graag uit voor de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. De receptie is op woensdag 10 januari 2024 vanaf 19.30 tot 22.00 uur in Landvast.

In de eerste nieuwjaarstoespraak van burgemeester Boersma spreekt hij over vrijheid. Die vrijheid maak je samen. Daarom vertellen een aantal Alblasserdammers hun mooie verhaal. Zij spreken over bestaanszekerheid, over kunnen zijn wie je wilt zijn en over het koesteren van onze vrijheden.

De burgemeester en wethouders ontmoeten u graag! U bent welkom vanaf 19.30 uur. Natuurlijk wordt er gezorgd voor een hapje en een drankje. Samen luiden we het nieuwe jaar in.

• Datum: woensdag 10 januari 2024
  • Locatie: Cultureel Centrum Landvast, Haven 4 in Alblasserdam
  • Tijdstip: Inloop vanaf 19.30 uur tot 22.00 uur. Nieuwjaarsspeech door burgemeester Boersma is van 20.15 tot 20.30 uur