Denk mee! U kunt tot 23 september reageren op het concept Uitvoeringsprogramma 2024

Als gemeente vinden we het belangrijk om samen met onze inwoners en partners te werken aan een nog mooier Alblasserdam. Daarom bieden wij iedereen de kans om op het concept Uitvoeringsprogramma 2024 te reageren.

Concept Uitvoeringsprogramma 2024

In het uitvoeringsprogramma staat hoe we volgend jaar invulling willen geven aan de ambities uit het collegeprogramma. U kunt tot 23 september reageren op het concept. Wat vindt u als inwoner belangrijk? Waar kunnen we elkaar als maatschappelijke partners ondersteunen?

Na 23 september worden de reacties verzameld en samen met het concept Uitvoeringsprogramma 2024 voorgelegd aan de gemeenteraad. Dit gebeurt in november 2023.

Download concept uitvoeringsprogramma 2024

U kunt uw reactie per e-mail sturen naar: rederij@alblasserdam.nl.