Begroting 2024 in een oogopslag

Waar gaan we als gemeente in 2024 het geld aan uitgeven? En wat komt er binnen? Dit lees je in de begroting. Hierstaan alle inkomsten en uitgaven die we voor volgend jaar verwachten.

De uitgaven zijn ingedeeld volgens de drie opgaven van het collegeprogramma: 1) Een duurzaam, bereikbaar dorp, 2) Met oog voor elkaar en 3) Thuis in ons dorp. Zo werken we aan de doelen uit het collegeakkoord.

Om de begroting voor zoveel mensen begrijpelijk te maken, hebben we een overzicht in één oogopslag gemaakt. Een gedrukte versie werd tijdens de raadsvergadering van 14 november 2023 door wethouder financiën, Ramon Pardo, aangeboden aan de gemeenteraad. Raadslid Stavros Barzas nam de begroting namens de raad in ontvangst.

Begroting 2024 in een oogopslag

'Begroting 2024 in een oogopslag' downloaden